فرماندار تفت گفت: سلامت مجلس،سلامت قوانین و سرمایه های كار را به دنبال دارد و سلامت نظام به سلامت مجلس بستگی دارد.

 

 

به گزارش كميته تبليغات و اطلاع رساني ستاد انتخابات تفت،ابوالقاسم دهقان صبح امروز در نشست مشترك اعضای ستاد انتخابات استان یزد و عوامل اجرايي،نظارت،بازرسي و بخشداران شهرستان تفت به اهميت و جايگاه انتخابات مجلس شوراي اسلامي اشاره و افزود:اگر مي خواهيم مجلس و قانون اساسي در كشور تزلزل پيدا نكند و در راستاي اهداف نظام،امام راحل(ره) و رهبر معظم انقلاب باشد بايد در تبيين جايگاه مجلس و نمايندگان تلاش نمائيم.

 

 

رئيس ستاد انتخابات شهرستان تفت با بیان اینكه در شهرستان تفت هیچگونه مشكل و موانعی برای حضور حداكثری مردم و برگزاری یك انتخابات باشكوه وجود ندارد افزود: با توجه به اقدامات انجام شده و برنامه زمانبندي ارسال شده از سوي ستاد انتخابات كشور كليه امور طبق برنامه در حال اجراست و ستاد انتخابات شهرستان با دو هدف مهم تهيه امكانات و تمهيدات لازم براي برگزاري انتخابات و تبيين جايگاه مجلس و نمايندگان براي مردم در راستاي حضور حداكثري وظايف خود را به پيش مي برد.

 

 

ابوالقاسم دهقان از همه مسئولین اجرایی خواست تا با همین تلاش و كوشش در رفع موانع احتمالی اقدام نمایند و از هیچ گونه اقدامی جهت برانگیختن انگیزه مردم در حضور حداكثری در این انتخابات مهم دریغ ننمایند. در اين جلسه هم چنين مسئولان كميته هاي ستاد انتخابات شهرستان گزارش اقدامات و فعاليت هاي انجام شده را ارائه نمودند.

 

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا